Followers

Saturday, December 25, 2010

BACANG BOY,TASIK SHAH ALAM, & NEW FRIENDS :)

Kenangan ialah sesuatu yang sentiasa akan memburu kita..sama ada kenangan baik atau buruk,memori will always still remain..masa pergi shah alam bulan lalu banyak sangat kenangan lama terimabu kembali..

10 NOVEMBER 2010

Petang lepas Course habis aku janji ngan Angah dan Sam untukjalan jalan ke Taman Tasik Shah Alam,sebuah tempat yang padat tersimpan dengan segala kenangan manis dan pahit masa zaman student dulu..masa zaman student dulu boleh kata kerap kali lah Tasik ni menjadi saksi tempat kitorang hilangkan stress..

4
Hotel Concorde Seksyen 9 Shah Alam..

1
Sebelum pi Taman Tasik aku sempat singgah kat Seksyen 4..Rumah sewa zaman belajar dulu..masa belajar dulu rumah ni lah mula mula sekali kami stay setelah kena tolak permohonan nak duk kolej sebab dah terlebih senior..so rumah ni kira strategik lah,dekat dengan tasik dan Masjid besar Shah Alam..

2
Dulu kitorang dikenali sebagai BACANG BOY..hahaha..pernah jugak buat open house lepas raya kat sini..kami sepuluh orang duk sumbat dalam rumah ni sebab sewanya RM1000 sebulan..zaman student duit tak berapa nak ada..ada duit pi makan sedap sikit,takder duit makan megi jer lah jawabnya..sedih woo zaman student dulu

3
Dekat luar ni lah dulu aku kena angkat dan dibaringkan atas tanah padang rumput sebab diorang siram aku ngan air kunit campur gula garam semua siap baling telur ngan tepung masa besday aku bulan september..aku ingat sangat masa tu..no hard feeling pun..after all,time time macam ni bila ingat balik akan tersenyum sendirian mengenangkan saat itu..

3
Dari rumah Bacang tu aku terus singgah di Taman Tasik Shah Alam..such a bless to be here again..a place with lot of memories..a place with lot of love..

9
Di taman tasik ni lah kami berempat(tambah sally sorang lagi) sering menghabiskan masa untuk study bila time time final..dapat relaks tengok pokok pokok so takder lah stress sangat..aku belajar meminati kumpulan DEWA pun sewaktu berada di tasik shah alam.Angah ngan Sally memang gila gila minat ngan DEWA..so diorang lah yang men'DEWA' kan aku dan Sam.hahaha..memory still remain.

2
Ok enough dengan jiwang karat..aku nak tambah sikit story ni.dari taman tasik aku sam dan angah ke Pak Li Kopitiam sebab nak jumpa Encik Sepul,Nita Hamdan dan Saidatul Nazla..Zie ziana juga ada di sini..saja nak jumpa sembang sembang dan berkongsi makan..

22
nice to meet all of you!!nanti ada masa kita jumpa lah lagi ya..aku akan sentiasa ada course kat area sana so dont worry,nanti kita pasti akan berjumpa lagi..well,this is life..people come people go..but the one in our heart will always stay..

1 comment:

MarY_z said...

aik..bekas jiran belakang rumah rupenye (yang x pernah nak kenal ;p)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails