Followers

Saturday, December 25, 2010

CHECKED IN @ HOTEL CONCORDE SHAH ALAM

ok mari sambung lagi.

7 NOVEMBER 2010

Dari Ampang aku bergerak ke Shah Alam..tak sesat pun since ni memang tempat aku belajar dulu..senang jer nak cari..berlambak lambak ada signboard Shah Alam..shah alam ni memang tempat kenangan lah..aku banyak belajar erti hidup kat sini.

1
Aku dah reserve siap siap sebelum sampai.risau jugak kalau nak mai walk in jer mati sat lagi takder bilik aku jugak yang susah.Since coourse kat sini sangat senang lah kalau stay sini jer..tak lah lewat nak ke kelas.

2
Even aku dulu belajar di Shah Alam,this is my first time stay kat Concorde.dulu zaman belajar bukan ada duit sangat pun.takder purpose nak duk kat Hotel.sekadar lalu jer lah tiap kali pegi plaza shah Alam..

6
Dapat Bilik superior deluxe..katil queen size..harga satu malam 218 lepas potong ikut Corporate rate.stay untuk 5 hari kat sini.senang..kalau stay lain lain tempat payah pulak nak angkut barang..Bilik ni aku quite suka lah.Nice..untuk sorang ok.tapi kalau untuk family kalau lagi besar lagi baguih.

8
Ada welcoming fruit lagi..bagus bagus bagus..

9
coaster ni sapa nak??hehehee

12
Orchird..aku suka orkid.orkid abdullah pun saya suka..

14
nice lah packaging syampoo ngan sabun ni..

15
pili air??hahahhaa.saja buh gambaq ni

17
Yang paling penting ada Iron Board ngan IRON sekali..aku memang jenis gosok baju hari hari so mender ni sangat lah merupakan keperluan..biasa kalau aku naik kereta balik kampung mesti bawak iron..bukan kat kampung takder iron tapi malas nak berebut rebut especially time time raya..

19a
And on top of the list,bilik 1107 ni mengadap masjid Shah Alam..memang nice sangat view dari tingkat 11..sesuai lah dapat duk seminggu..best best best..lepas dah checked in aku jalan kaki pi cari makanan kat Plaza Shah Alam..beli Sandwich kat Subway ngan Donat kat Krispy Kreme..balik bilik makan lepak rehat dan tidur,menanti course pada hari esok..

To be continued.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails