Followers

Saturday, December 18, 2010

LATE DINNER @ PAPPA RICH BUKIT BINTANG

Dari MSOSH Dinner zie fetch aku..

Then kami terus ke LCCT sebab nak jemput Nikli yang turun KL malam tu..ada hal sikit katanya so alang alang macam tu kami ambil kesempatan nak lepak sama sama..lama dah tak jumpa bertiga..:)

1
Sementara Tunggu Nikli aku ngan Zie sempat lagi beli Mocha frapucino kat Starbucks..tetiba tekak teringin nak minum kopi..likes!!

2Then dari LCCT kami terus ke Pappa rich bukit bintang sebab masing masing dah kelaparan..aku kan baru sudah dinner??masalahnya makanan kat Dewan Perdana Felda tu tak sedap..aku makan tak banyak sangat pun..so bila time tengah malam macam ni lapar lah balik..hantam sajalah labu.makan selagi terdaya dan ada selera..

3
Air Honey Lemon PANAS..Sedap hirup time tengah malam sejuk macam ni

4
First time ever order Bubur nasi ayam ni..sedap okeh!!aku ngan Kak Non bergilir gilir makan sampai habis lak tu.haha..sedap lah maknanya..recommended lah

5
ni otak otak..nampak tak menyelerakan pun

6
Ni ayam stim Nikli order..ratah ayam macam ni pun sedap juga..tapi malam ni macam ada something wrong..masing masing just diam dan macam tak tahu nak sembang apa..aku pun pelik why that situation occur..tapi malas nak tanya lah..

7
Honey Lemon yang sungguh sedap dihirup pakai sudu..actually malam ni ada sedikit perbincangan..cukup lah aku cerita takat ni jer..aku malas nak explain lebih lebih..ada berita tergempar dan speechless jugak..its a good news actually but it just so quick..whatever it is,hope everybody happy..

8
Dalam pukul 3 pagi jugak baru gerak balik rumah Zie..tumpang umah dia malam tu..esok pagi pagi aku nak gerak balik ke Terengganu..Insya Allah.

*ni sambungan citer dalam bulan Julai dulu..31 Julai 2010..Harao maklum.backdated punya story lah.hahaa

1 comment:

sepul said...

hmmm cerita tergempar?
takpalah janji yg penting hangpa stay strong. jangan rosakkan persahabatan dgn benda-benda yg tak sepatutnya dilakukan.

tetiba aku termengarut

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails