Followers

Sunday, December 26, 2010

JOGGING,SECRET RECIPE & HANTU KAK LIMAH

Diam tak diam sekarang dah hujung tahun..banyak lagi azam aku belum tercapai.jawabnya terpaksa postponed tahun depan.

25 DISEMBER 2010

Pagi sabtu yang indah.

Ambil kesempatan untuk keluar awal pagi menghirup udara segar jogging di belakang lorong safira country Club..seronok juga jogging pagi pagi ni..Hajat di hati malas nak bangun awal pagi tapi gagahkan juga lah sebab aktiviti sehat ni bagus kalau buat..:)

1
Ramai orang jogging kat sini..Chinese yang ramai..melayu pun ada bukan takder.masa aku joging duk compete dengan sorang pakcik ni..kkuat betul stamina dia..mula mula aku gagah la duk potong last last aku dah tak larat dia slow slow pun keep running..consistency yang penting..nice to know u pakcik!!

2
Dari tempat jogging pi market seberang jaya untuk bekpes..orang macam biasa lah ramai..duduk kat meja yang ada 6 seat so berkongsi temoat dengan ada satu family nih..anak pompuan dia duk kutip kucing jumpa tepi jalan nak bela.pening kepala mak dia.hahaaa..siap nak kasi nama kucing tuh comel or manja..tu yang aku suggest bagi nama glemer sikit..eva longoria kaa..jessica simpson kaa..heheeeee..

3
Comey kucing ni..haha..sekali pandang macam puss in the boot -SHREK

4
Lupa nak habaq aku mai market ngan pi jogging ni ngan member..joging ada member best sikit..maii makan capati ngan mee bandung..pagi pagi dah belasah mee bandung meronta ronta perut aku..tapi takper.makan ok tapi exercise pun perlu..setel makan aku balik rumah dan seharian sampai malam aku just lepak kat rumah duk buat entry blog yang tertunggak..dapat lah buat 10 entri(rujuk entri entri kat bawah ni..gigih nya kau!!hoyeaahhhhh)

5
Malam menjelma.

Daah boring tak tahu nak buat apa,lapar..aku siap tak makan tegharai duk fojus sangat buat blog tu..aku kol lanny ajak keluar makan kat Jusco Perda.dia kebetulan baru balik dari swansea UK sebab baru habis buat master,so takder kerja apa lagi so dia on jer..pakat pakat jumpa di Secret Recipe.

6
Tak rasa nak makan berat,just order kek sahaja..ohhhhhh lamanya aku tak makan kek secet recipe..

7
Lanny ambik chocolate indulgence aku makan pecan butterscotch

8
awat hang makin berisi nih??heheheheee

9
makan kek balas dengan Hot chocolate aku terasa happy!!

10
Sebelum nak balik just try pi intai TGV kat bahagian atas..terbeli tiket wayang citer Hantu Kak Limah balik Rumah..aku beli sebab ramaiiii sangattttt orang duk kata citer ni best..

11
Overall aku rasa citer ni ok jer lah.boleh la nak layan kalau takder movie apa dah nak tengok..aku just tak paham kenapa orang duk gelak sakan sampai hujung citer walau pun ada jer part tak lawak..tak taw lah takut sense of lawak aku ni takder.hahaaa..tapi aku kurangg sikit citer mamat khalid ni.takper lah.sekali sekala.

12
Yang penting aku terjumpa Cameron Diaz ok!!she's so hawt walaupun dah tua.heheeee..habis movie ingat nak lepak tapi aku macam tak larat since esok aku akan ke melaka pulak aoutstation so terus balik rumah jer lah..thanks lanny teman aku malam ni..ada umur kita jumpa lagi ya..

*being alone is much more better than be with bad company..is it true?

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails