Followers

Tuesday, April 29, 2008

Bangang!

Bila kita kerja ngan orang bangang
ngan kita-kita sekali jadik bangang
mana aku tak bengang
aku bukan menyusahkan orang
cuma suh wat kerja yang senang
tak larat aku nak terang
masih tak faham-faham
apa dia ingat aku nih kaunter pertanyaan?
tambah bengang
bila aku ajak berbincang
semua duk sibuk cipta alasan
kalau dah rasa fed-up atau bosan
KORANG SEMUA BOLEH BLAH LA SKARANG!!!

*mood aku yang baru nak mula bertukar ceria terus bertukar 360 darjah...hancus..letus...semua sebab hal yang bangang nih...!!!

**nasihat aku,kalau dah tak pandai tuh jangan la nak berlagak pandai!!tak ke mana pun..

3 comments:

Nikli said...

nampaknya, limau xdapat membantu..
bangang..!! bengang..!!

panas panas panas...

Syam said...

hayooo...orang yang macam tu elok dibuang ke dalam tong sampah ahakss...

axim said...

nikli--->limau tu sekadar tempelan dah jatuh jatuh nyer nikli...isu panas ni...hot!!hot..!!!


syam--->SETUJU..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails