Followers

Wednesday, April 30, 2008

Sushi = Dinner

For dinner tonight i dont think i want to have a heavy meals,so i come across to the Shushi stall in JUSCO.maybe a few sushi is quite enough to ease my hunger tonight,who's going to know..




*the name is Ebiko - actually it is the fish eggs on top of the glutinous rice.
*one of my favourite sushi-Salmon shushi
*this is the new product-errkkk can't remember the name,but it is filled with fried salmon inside.

The new product of shushi(the one filled with fried salmon inside) is not that great..the taste is quite weird..and i think this is the last time for me to buy it.

*tonight Manchester United VS Barcelona in UEFA,Semi Final second leg- just dont miss the game..since i'm not the big fan of ManUnited, i bet Barcelona gonna win this match..haha,we'll see..

22 comments:

Princess Redbloodsnow said...

psssttt...sorry yachhh!!!
barcelona kalah weiiii
ManUUUUUUUUUUUUUU UNDEFEATED okeh!!!

**lalalala**

Eh, leh kenyang ke ko mkn sushi tuh ek???
mcm x mengenyangkan lah ximz..

rudy bluehikari said...

ekkk... smlm baru makan sushi kat concorde hotel KL. Satu perkara yg tak boleh nak buat apa2 di KL ni susah nak cari sushi yang segar. Ikan2 nya kebanyakannya dah mati lama. dan dsejukbekukan.

Masa kat fukushima dulu, suka makan sushi yang ikannya masih tergeletek hidup dan terus dipotong2. perghhh mmg rasa maniss jer daging ikan tuh kerana terlalu segar! waaaa nak balik fukushimaaa~

miezi said...

barca lose dude!!

nasazfrog... said...

jarang sekali ku makan sushi,,,, sodap ko?

axim said...

zie--->well,aku tengok match semalam...hate to say this but man u well derserved to win...barca main banyak weakness maa...

rudy--->hmmm ur story really make me feel like i want to go there right now...kinda like sushi that much..

axim said...

miezi-->however,man u well deserved to win bro..!!

nasazfrog--->if u a fan of pulut n half cook material then sushi is a great choice for u...sedap la jugak...try la makan...

ita.itu said...

xim..akak suka betul sushi nih..mkn hr2 pun x jemu tau..sdp ek..lg2 yg telur kale oren tuh

axim said...

ita-itu--->kalo camtuh baik akak resign dan pi mintak kejer kat jepun,kat sana sushi nya lagi segar bak kata rudy bluehikari..

Beruang Madu said...

Erkkk tidakkk... abang tak leh makan sushi adik oii... muntah nanti... abang kalau lalu depan kedai sushi ni pun dah leh muntah bau mentah hanyir tu..

tapi hipokrit sangatkan... kalau kat pasar berjam jam tak pulak nak muntah...

tapi tetap, tekak abang takleh lalu sushi nih... never never never

Wiween @ Awin said...

huih...sushi.beshnye! kak ween ske california roll.besh besh.hehe

axim said...

beruang madu-->tak try lagi makan abang oii mana nak au teekak tak leh terima...belum cuba belum taw..dah cuba nanti hari hari maw....haha

axim said...

wiween--->same like me,california roll tu besh..!!

Beruang Madu said...

sebab dah terai lah aku cakap dik oiii... dan 2 kali dibelikan oleh si Shah tu... terbelik bijik mata abg masa mende tu lalu kat tekak abang.. nyaris jer muntah

axim said...

beruang madu--->owh ye ker..huhu kesian nya sampai terbeliak bijik mata...takper takper...banyak lagi makanan lain yang besh besh kan abg kan..

Lily.Lulu. said...

kalau kat KL kan axim, lily suka beli sushi kat ISETAN KLCC .. sane kalau lepas kol 7 malam dia akan buat 50% disc ..

lagi satu kat TESCO .. dorang lepas kol 8 malam lebih kot .. dorang akan buat discount kaw kaw punya

time tuh beli laa banyak2 .. makan sampai lebam

:)

bluecrystaldude said...

I am not really a big fan of sushi. Haha. rase pelik sket. tapi kalau orang belanje, tibai jek. hehe

Anonymous said...

Хм… даже такое бывает.

Anonymous said...

Ну, вот… так всегда: сначала все путем, а потом пошло-поехало…

Anonymous said...

Очень было интересно читать, спасибо!

Anonymous said...

что? по моему, отличная идея. ну, как хотите, в общем то

Anonymous said...

Немного медленно грузится сайт, может потому что я из израиля Но главное что не зря ждал, интересно.

Anonymous said...

Много букаф, не осилил Но автору зачёт.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails