Followers

Monday, April 28, 2008

Hepi Monday Blues!!

Salam kepada semua..bertemu lagi kita di minggu yang baru..dan macam biasa hari isnin ialah hari yang tak berapa ramai orang gemar.Tapi gemar atau tidak,cuba-cuba lah ceriakan diri anda yek,supaya hari yang di jalani akan lebih bererti.

Bukak jer komputer tadi aku cek e-mail dalam inbox..dan banyak mesej-mesej yang berjaya menceriakan aku di pagi isnin ni..kat bawah ni merupakan emel pilihan untuk hari ni- cute kan limau tuh..hehe..so guys check it out:


My dearest friends..

Hmmm...

Hi there...!

I'm giving you my BIG hug...

Hoping that your day will be beautiful..

Joy & Happiness always around..

And during your bad time, I'm here to comfort

So that you can smile as cheerful as always..

Relaxing your mind..peacefully..

I'll NEVER let you down...that is my promise

Will always pick you up..anytime

So that your life will get better..

and Everyday is colourful..!


*Wishing all of you da best today...limau ni dah berjaya menceriakan aku di pagi isnin yang tak berapa nak ceria nih...hihi

8 comments:

asrilamirul said...

limau itu juga boleh jadikan satu bukti yang ko tak buat keje kat opis. haha.. sangap sungguh ko kat power plant tuh ek?

axim said...

ROY--->Uiks..terasa tepat menusuk ke tangkai jantung aku ko cakap camtu...hahaha

Nikli said...

nice entry laa oii...
heheh...

Syam said...

huhuhuu...comel sungguh limau ituuu

Princess Redbloodsnow said...

gewdiks sungguh limo tuh wehhhh!!!
geram plaks aku nengok nyer

iskkkk!!!

axim said...

nikli-->ni mesti ko suka limau kan nikli...haha

syam-->memang sungguh chumil sekali limau itu..

axim said...

zie--->gedik tergedik gedik limau tuh..memang wajar ko geram zie...haha

Lily.Lulu. said...

hahahahhaa !!!
comeynya
tergelak lily ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails