Followers

Tuesday, April 29, 2008

Pergi Tak Kembali

Dalam perjalanan menuju opis tadi,macam biasa aku akan memutarkan radio paling hangat kat Malaysia ni,Hot.Fm frekuensi 88.20 bagi penduduk di pulau pinang..aku sentiasa terhibur denan celoteh Fafau dan FBI.

Tapi hari ni Faizal Ismail tidak bertugas.Anda ingin tahu kenapa?beliau baru shaja kehilangan anak kedua nya yang baru berusia 12 hari akibat komplikasi jantung jam 5.30 pagi tadi..sedikit terkejut bila aku mendengar berita tersebut...baru 12 hari menghadap dunia sudah kembali ke Rahmatullah...sudah takdirnya begitu...Al-Fatihah...semoga roh anaknya sentiasa di cucuri rahmat dan ditempatkan di sisi orang-orang terpuji..Ameenn..

Adam Haiqal Iman bin Faizal Ismail-begitu indah sekali nama anak kecil itu tapi tuhan lebih menyayanginya...Pasti anak kecil itu sedia menanti ibu-bapanya di pintu syurga...Takziah pada keluarga Faizal Ismail dan isteri,tabahlah menjalani kehidupan...Hidup mesti terus..Pasti ada hikmah yang besar di sebalik kejadian ini.Tuhan tak pernah jadikan sesuatu perkara itu dengan sia-sia.

Dan seperti biasa,jom mulakan hari kita pada pagi ini dengan penuh warna.Saya doakan anda.

*Pagi ni cuaca begitu baik sekali,berharap hati aku pun begitu juga,secerah cuaca di pagi ini.

9 comments:

Wiween @ Awin said...

drp Dia kita dtg, kpd Dia kita kembali.innalillah...

paperclip said...

innalillahiwainna ilaihirojiun
ade hikmahnya diatas segala ape yang berlaku...

fusarium solani said...

takziah buat FBI

MalimKundang said...

takziah... apa2 pun yang masih hidup kena teruskan kehidupan

Masy said...

innalillah dan alfatihah~

bluecrystaldude said...

inalillah.. padanlah pagi tadi tak nampak Faisal kat tv8

Princess Redbloodsnow said...

Adam??? waaaaa...name boipren kesygn aku neh **hehe..ok ok..mak over noksss :P **

Al-Fatihah wat anak FBI
cian ek die...mesti ceddey giler die n wife die

:(

alialalala said...

tumpang simpati..sedekahkan alfaatihah utk arwah...dan doakan ibu bapanye diberikan kekuatan

Lily.Lulu. said...

lily pun terkejut masa dengar pagi tuh .. memang sedih sangat ....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails