Followers

Tuesday, April 8, 2008

GewdBye GewdBye..

Its monday again.

A new beginning of this week..i do hate monday,because sometimes i'm not quite ready to coming back to the work place after the weekend.But i have to.No choice is given.

Today's activity-Farewell party for GM's Secretary(just name her-Kak Fiz)

*rakan-rakan pejabat yang sama-sama memeriahkan majlis.

*bila Kak Fiz berucap...

*'saya masih bekerja selepas ini,tapi saya bekerja untuk suami saya yek-suri rumah sepenuh masa..'hehe,bagus la macam tu kak fiz,boleh la fokus pada anak-anak nanti..

*cenderahati sempena perpisahan

Dan macam biasa lah kalau dah namanya majlis perpisahan mesti ada makan-makan kan...dan ini merupakan agenda yang paling di nanti-nantikan sebenarnya..al maklum lah semua tak sarapan lagi..apa lagi,jom kita bedal sama-sama hidangan yang tersedia..


*waahhh macam sedap jer tuh..mee kari ekk?
*GM bersama orang kuatnya
*me wif Mr.Lim Sam Liong
*menu utama- mee kari yang sedap..!
*nasi himpit dan kuah kacang*karipap dan tembikai menjadi pencuci mulut
*pose istimewa bersama peminat beliau,hehe

Selamat berhenti kerja ye akak,ada umur kita jumpa lagi..nanti kalau ada kesempatan ziarah-ziarah la kami di sini yek.

*hmmm sejak akhir-akhir ni ramai la plak yang duk resign...hmmmm

2 comments:

sham said...

hmm..tmbh2 lak rakan seperjuangan sorg2 tinggalkan kita. lil bit demotivated. really..

axim said...

sham--->yup..kalu rakan-rakan seperjuangan satu-satu pergi,bisa bikin kita mau pergi juga...tapi tabahkan hati yer...aku tau hang xdak semangat nak kejer skang,slow-slow k bro,rezeki ada di mana-mana...

peace..!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails