Followers

Friday, April 18, 2008

Mengubat Rindu

Petang ni aku akan pulang ke kampung halaman.

Aku akan habis kan hujung minggu ni bersama keluarga,lama dah tak jengah mereka yang berada di kampung.

Rindu pada Mak dan Abah.

Jadi aku mungkin tidak akan ber 'blogging' sepanjang berada di kampung.

Jumpa lagi kalian pada hari isnin minggu depan.

Adios.

*Menteri penerangan nak mai umah aku hari sabtu nih...ada majlis makan-makan sket kata abah aku..nanti aku update foto-foto sepanjang berada di kampung.

9 comments:

butaseni said...

uih menteri nak mai rumah,mesti meriah huhuhu

Masy said...

menteri penerangan nk wat penerangan ape kat umah tu?

Ad Rifza said...

Dia nak terang kan apa?hehe

Lily.Lulu. said...

selamat pulang ke kampung ..
:)

Beruang Madu said...

Azim... nanti cerita pada kita yer.. pertemuan ngan Menteri tu...kami tunggu

Ted said...

kenapa menteri nak g umah ko azi?hehe

n jangan lupa letak gmbr

LannY said...

bagi tau kat pakcik ko tak.....aku nak masuk menteri penerangan nih..nanti aku akan ubah specs untuk siaran kat Msia...semua boleh pakai satelite tv..lol

axim said...

axim to all:

actually menteri penerangan tuh my uncle..(my dad punya adik).takder apa apun,juz masa cuti baru ni buat majlis aqiqah(bercukur kepala) untuk anak sedara baru..jadi jemput la dia sekali...hehe..

thanks for commentar..!!

ita.itu said...

xim, patut la senyap je..balik kg ye..hati2 ye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails