Followers

Monday, March 3, 2008

I BoughT it

Yeah,finally i bought it.Now i know i just can wath it regarding to my plans and schedules.


*the complete series of season 3(7 cd with 22 episodes)

Aku suka giler ngan drama ni..ada sesuatu yang sukar untuk di terjemahkan dalam kisah kedoktoran drama ini.kena tengok,hayati dan fahami sendiri baru korang akan faham macam mana plot cerita ni berjalan.tu yang aku sanggup pergi cari DVD ni sampai kat bukit jambul..yang penting hati aku puas..dapat apa yang di hajati.

Yang aku tak paham apa kaitan DVD Scrubs ngan Kyle XY tuh...actually siri Kyle XY tu pun da lama aku nak beli...dah alang-alang ada jumpa tadi aku beli terus...complete first season..Scrub tu pun aku minat jugak walaupun lawak-lawaknya agak spastik...well,untuk rehat kan otak ok jugak.tapi yang pasti aku akan habiskan citer Grey's Anatomy season 3 tu dulu..tak sabar aku nak tahu ending season ni camaner..

*nanti hujung-hujung minggu nak kena buat maraton drama bersiri ni plak la nampak gayanye...best..best...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails