Followers

Thursday, March 20, 2008

Muvee Time

Feels like want to catch some movie tonight,in conjuction with the holiday tomorrow so i decide to watch movie,probably spiderwick chronicles, (dari minggu lepas lagi nak tengok tapi takder masa.)..went to the GSC Sunway Carnival Mall.
Punya la ramai umat manusia nak tengok wayang malam ni,saya beratur panjang giler tadi untuk mendapatkan sekeping tiket..hmmmm rasa cam da malas nak tengok tapi memandangkan da sampai kat sini jadi saya beratur je la..

Bila sampai di kaunter,


Hampa..!!


Spiderwick Chronicles punya tayangan full house..mesti ramai mak bapak bawak anak-anak diorang tengok wayang malam ni sebab esok cuti...melepas lagi nak tengok citer ni..kesudahannya..

saya beli tiket untuk citer Flood..walaupun tak terlintas nak tengok citer ni harap-harap citer ni boleh menghiburkan saya.

Flood mengisahkan tentang bencana banjir yang menimpa kota London.Secara keseluruhannya plot dan aksi yang di paparkan berjaya untuk mengelakkan saya dari merasa bosan atau tertidur..anda akan ternanti-nanti apa akan berlaku seterusnya..dan efek-efek yang diguna pakai dalam filem ni berjaya menimbulkan suasana cemas dan realiti.


saya bagi citer ni 2.5 bintang jer dari 5 bintang.

*terbayang-bayang peristiwa Tsunami yang pernah melanda dulu masa tengok citer ni..

5 comments:

:: Wiween :: said...

whoaaaa..beshnye tgk movie.kak ween lama giler dah x masuk panggung.sob sob..sgt windu lah mau nonton. ape cite besh lg skang ek??

@xiM said...

wiween---->tadi baru habis tengok citer spiderwick chronicles...besh.....wajib tonton tuh....10000 BC pun besh...banyak citer besh skang...

akupunyahal said...

sya suka cerit2 SiFi.. mesit kena tengok ni

@xiM said...

malim--->kalau malim suka citer2 siFi maka citer ni merupakan pilihan yang agak tepat...selamat menonton malim,..!

NN said...

Aku penah tgk Bourne Ultimatum kat sini.. tempat baru kann.. aku pi sunway nih time aku balik kampung hari tuh... bila dah tak ingat..
:D

p/s: hang guna time zone Nigeria kahh..?? ke Tibet..?? takpon Tiguana..??

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails