Followers

Sunday, May 25, 2008

DowntowN Till DroP

Oleh kerana aku kelaparan malam tadi so aku join kakak aku ngan 'member baik' dier ke downtown.Best gak dapat jalan-jalan ke downtown,jalan-jalan tengok barang dan gelagat orang..Sempat lagi aku ajak member baik aku,sam pegi downtown skali so jumpa dia jugak kat sana.Rumah dia pun kat ampang jer,i just gave a simple call and he agreed to come...lama dah tak jumpa dia.bleh gak dengar khabar dari sahabat lama.


*downtown yang sentiasa happening..tapi sampai kul 3 pagi je la,pastu keadaan akan sunyi balik.


*Kak tie and her so called 'bestfriend'

*yang belah kanan tu sam,member baik aku since universiti dulu.



Actually yang tak bestnya diorang tanak makan,pedulik hapa aku,makan je la sorang-sorang pun..yang lain tuh minum jer sebab da kenyang katanya..aku pun order la kueytiow kungfu...sedap jugak,ataupun sebab perut aku lapor...tapi kueytiow kungfu ni antara faveret aku gak..tak tahu naper..mungkin sebab kueytiow nyer di balut ngan telur.


sembang punya sembang punya sembang (tah hape la yang kami sembangkan) sedar-sedar da pukul 4 pagi lebih,orang sumer da blah dan tuan nyer kedai pun da siap-siap bungkus meja kerusi dah..tinggal meja kami jer yang last..(teringat macam masa lepak ngan bloggers kat william ari jumaat malam arituh..hehe)..tu pun kami blah last-last sebab tokey kedai kata dah nak tutup kedai ni,kalau tak mau lepak sampai tertidur kat situ..


*maaf,visual kurang memuaskan sebab kamera tak anti-shock..huhu



*kalau tak penuh ngan kerusi meja tempat orang makan,kitorang antara orang last yang meninggalkan perkarangan downtown nih-tempat makan kosong dan hanya di penuhi sampah sarap..

Then balik umah da pukul 5 lebih..mau tak terjaga lambat pagi nih..tapi apa-apa pun best la dapat lepak sampai lewat pagi hujung-hujung minggu nih,lagi la dengan member-member yang sekepala..layaaannnn jer...bukan selalu beb,nanti weekdays kena pikir pasal kerja plak,so better weekend ni buang jer segala masalah opis dari kepala and ENJOY...!!

*masuk ni dua malam berturut-turut ler tidor di lewat pagi camni..tapi doesnt matter sebab aku enjoy..arini da nak kena balik penang though..tiket bas tak beli lagik...


19 comments:

Unknown said...

jauhnyaa hang jenjalan.. merata2.. hehe.. balik penang wehhh.. kerja kerjaaa hahah

@xiM said...

lindosh--->hari nih aku balik weh,dun worry..haha..nanti ada umor kita jumpa kat sana,nikli pun ada kat sana kan,hang da jumpa dia and da gang semalam kan,amacam?seronok?haha

Anonymous said...

lama dah tak makan kuetiaw kungfu tuh. hehe :)

Inah said...

waaah..dua ari dah tdo kul 5..apola..sila sila tdo :P

Ziana said...

hahaha..
kalau dah mai KL..
seharusnye tetiap mlm tedoq lewat..
4-5am
:)

MOLY said...

muka sam tuh ada iras2 ngan muka axim laa .. hehehe .. rambut korang pun lebey kurang je ..

datang KL pun ada sebabnya kan .. jadi tidur lambat tuh memang tak leh nak buat ape kan

:)

mummysyafie said...

hari ni dah ada kat penang yer..

@xiM said...

knizam--->seda woo kueytiow kungfu...baik hang pergi makan dengan kadar segera..hehe

inah--->nak wat camaner inah,bukan selalu turun KL jumpa member...tu yang terinsomnia jap..muhaha

zaiana--->betul tuh ziana..aku setuju ngan hang..duk kat KL menyebabkan aku tak ngantuk pun walaupun sesudah subuh..haha

lily.lulu--->oh ye ker..lily antara orang yang dah keberapa aku tak ingat cakap camtuh...maybe sebab kami rapat tuh tetiba muka pun ada iras-iras walaupun sebenaqnya takdak pun...haha,tu la aku da cakap kat ziana,duk kat KL ni menyebabkan aku tak rasa nak mengantuk selagi subuh belum menjelma...hehe

mummysyafie--->yup akak..dah kat penang..kena masuk opis dah....argghh....malasnyer nak kerja...huhu

Ted said...

helo helo...lepak2 ek

SaifulBashrie said...

best kan lepak lewat2 mlm mcm tu. aku selalu gak g lepak ngn memember kat uptown kota damansara. happening gak sana..selalu port fav aku kat kedai nasi lemak nie..lupa lak nama dia..sedap gila nasi lemak dia..

NN said...

tak letih ke.. then sampai pagik tadik terus ke ofis ekk..

xpe.. hang bole tido kat ofis..
ngular time..!!
:D

NN said...

tak letih ke.. then sampai pagik tadik terus ke ofis ekk..

xpe.. hang bole tido kat ofis..
ngular time..!!
:D

Unknown said...

hehe..ade lg yg ckp muke sam same dgn muke ko..(dgn muke yg bkerut ke"konfiusan")

fusarium solani said...

hah jadi keluang man!

@xiM said...

ted--->roger and out...yer lepak-lepak...lupa nak ajak ted sekali..

bash--->kat kota damansara tuh jauh sangat la ngan kawasan ampang tu,so aku pilih downtown instead..tapi kalo lepak ngan member2 kat mana-mana pun happening bash kan..

nikli--->yup,sampai pagi tadik terus ke opis...tak sempat nak ngular la nikli,sebab boss aku cam siot...haha..kalau tau aku mc jek arini..bleh tidor je sepanjang hari...krooh....

rahafza-->kalau ko konpius aku lagi konpius ngah...haharharhar

solani--->bukan setakat keluang man dah ni,batman pun skali..kuikuikui..

ita.itu said...

xim-dah dekat ngan umah akak tuh..akak pun x penah pg ctu....sian ek

@xiM said...

ita.itu--->ya ampun,try la pgi skali kak,happening....bawak abang ngan adik skali,mesti kopak duit ko sebab kena beli mainan kat depa,haha

Najib Ariyan Ali Basha said...

yes lah Azim... dah dekat sangat ngan umah kami tu... tapi memasing sibukkan ....

@xiM said...

abg bear--->haaa kalu dekat len kali kalau abg da balik dari SP bleh je la jumpa terus kat sini

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails