Followers

Saturday, May 24, 2008

Saturday Recap

Hari nih takder aktiviti menarik sangat...just spend most of my times today at Hospital Kuala Lumpur..to visit my lovely daddy.He still in a stable condition,just look a bit tired because of hemodialisis thing.

Tapi nak jugak aku sentuh pasal kejadian semalam di mana buat kali pertamanya aku berjaya berjumpa dengan bloggers (applause..!!applause..!!) yang femes-femes belaka di kalangan bloggers yang sedia ada nih,hehe...aku jer yang baru nak menumpang populariti diorang...(ahakz..)Mereka yang aku maksudkan ialah lily,nikli,ziana,aley ngan inah.EA lily nyer bf and Zahir(kawan nikli n aley) pun ada skali.

Aku akan wat entry pasal perjumpaan kitorang semalam(macam biasa tempat rasmi lily-william) as soon as aku da edit gambar-gambar yang lily baru antar tadi..Thanks babe..!!tapi kalau korang nak tengok gambar in advances just visit blog ziana atau lily ,diorang da update..nikli ngan inah pun maybe da update..aley aku tak sure..Yang penting korang sumer memang best k..!!!Thanks to nikli and aley for fetch me up at tol Jalan Duta..tq so much..

Tengah menaip nih tetiba perut aku lapor...nak kuar pi cari makan la camnih..k chow...

*aku rasa cam nak pi berjalan-jalan kat downtown jer jap lagi..tengok ar camaner..Haaa lupa nak bagitau tadi tengok AF final,dan seperti yang dijangka orang ramai Stacy jadik juara...ok la tuh...well deserved by stacy..Congratulations..!!

6 comments:

Ziana said...

sila edit pic cpt skit
heheheheh...

nice miting u!!
wahhh 1sttime jmpe blogger??
sgt berbangga oke!
:)

kat penang tuh ramai blogger laa..
di jmpe yg lain pas nih ek
:)

MOLY said...

nice meeting u too axim !!!
seronok bangettttttt
:D

dah ada peluang, bila lagi nak berjumpa kan ??

hehehehehhehe ....
jangan serik jumpa kite org lagi sudah la yeh ...

apa2 pun .. congrats stacy !!!
;)

NN said...

most welcome..
nanti kalo ko turun kl, datang amik aku kat JB plak.. muahahah..

nice meeting u too encik axim..

tapi lepak sampai kol 5am bole kahh.. muahaha.. bila mau edit gambar..?? mau letak gambar sekerat lagik kahh..??

@xiM said...

ziana--->ok ook akan di usahakan k...nice meeting u too...pasni kita jumpa lagi okeh..?

lily--->nice meeting u too lily...memang seronok bangat...takkan seriknyer jumpa korang yang best ni...anyway,congrats stacy kan...

nikli--->no hal,nanti aku kena amik ko kat JB pun aku tak kisah..gambar sekerat da letak dalam entri nasik ayam..haha

Najib Ariyan Ali Basha said...

sayangnya tak dapat jumpa Azim... kalau ada rezeki kita jumpa lah kan!!!

@xiM said...

abg bear--->tu lah,nanti ader rezeki kita dapat jumpa jugak..dun wori be hepi k..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails