Followers

Monday, May 26, 2008

Hanya KAU yang tahu

Perjalanan yang panjang semalam dari KL ke Penang

Kau bayangkan lah dari pukul 1 pagi aku menaiki dalam pukul 6.30 pagi baru aku tiba di bumi penang ni...sungguh memenatkan..(walaupun aku tidur di dalam bas namun ianya takkan pernah sama dengan tidur di atas katil sendiri..).Nasib baik aku mendapat single seat,jadi aku bebas untuk duduk ataupun tidur dalam cara yang aku mahukan..(haha).

Tiba di penang aku seakan ingin menyambung kembali tidur yang tak pernah cukup 2-3 hari ini..tapi i just can't..arini kerja dan aku malas nak ambil cuti semata-mata kerana penat.Lagipun jika aku ambil cuti sekalipun kerja pasti akan bertimbun dan akhirnya aku juga yang menerima padahnya..(huhu).Ikutkan hati memang lah penat,tetapi hidup mesti terus..kata orang ikut hati mati.

Tiba di pejabat tadi Boss sudah menunggu dengan pertugasan yang agak membebankan.

'yess boss..you can consider this job is done when you hand over it to me..'

Itu sahaja ayat yang mampu aku ucapkan,sebagai maklum balas kepada arahan yang di berikan.

Namun hanya tuhan sahaja yang tahu apa ada dalam hati aku saat ini.

7 comments:

ita.itu said...

kalo gf ada sebelah kan best..leh lentok2..haha

Inah said...

sabaq naa..sure penat gile kan..malam ni sila qada' tdo :)

@xiM said...

ita.itu--->tau takper...patutnya len kali kena bawak gf skali..haha

inah--->nak qada' tidur camaner...masa nih pun tak tidur lagi..duk sibuk on9 plak...hehe

NN said...

distracted..??
mm, sian hang..

then, u shud go sleep..

@xiM said...

nikli--->distracted woooo kalo kerja banyak tapi tak tau nak wat yang mana satu..nak kena belajar ni prioritize kan task yang ada..

Najib Ariyan Ali Basha said...

Kesian lah dia... tak per. pengorbanan utk Ayah Azim.. sedih kan bila dia sakit macam tu.. jagalah sementara dia masih ada.. kasih sayang tak leh di jual beli

@xiM said...

abg bear..-->ishhh...sedih la plak abg cakap camtuh..risau sangat bila pikir pasal ayah sebenarnya...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails