Followers

Tuesday, June 3, 2008

Day two Of The Course

Maka tersebutlah alkisah hari ini kursus bersambung lagi ler...kursus ni dua hari maka hari ini hari terakhir..so aku memaksimakan masa yang ada untuk bertanyakan soalan sebanyak mungkin,maklumlah aku kan newcomer untuk jadi auditor nih..lain la kawan senior lain yang dah berpengalaman...saya budak baru belajar kalau silap tolong tunjukkan..

*Refresher course untuk ISO14001


Macam biasa la aku sebelum kursus sengaja tak breakfeast dulu sebab aku menantikan hidangan di waktu tea break pukul 10 pagi.aku tellah membuat keputusan yang agak tepat nampaknya sebab pagi nih banyak makanan ada:fish nuggets,bihun singapore,roti tat nenas(tah betul ke tak nama camnih..aku reka jer..lebih-lebih kurang la..)


*nugget ikans
*Bihun singapore*ni roti tat nenas yang aku cakap tu..errkk agak agak betul tak nama tuh?

Selepas minum pagi maka sessi kursus bersambung kembali dengan perbincangan dalam kumpulan.Aku suka kursus kali ni sebab group yang hadir kursus ni happening,walaupun kebanyakan yang hadir dah berumur tapi gila-gila tetap tak tinggal.


*Ni gambor kaki sebab tak tau nak amik gambar apa..

Untuk sessi pagi ni aku rasa fresh sebab bangun pun agak awal tadi walaupun semalam tidur tak teratur.Tapi input yang aku perolehi agak bagus untuk skop kerja aku di masa akan datang.

*instructor tu pun gila-gila dan boleh di bawak bergurau..ko tau je la kalo dah ramai org tua suka sangat la kan bila yang jadik instructor tuh dua-dua pompuan..solid-molid plak tuh..tapi yang pastinya konpem bini orang la kan..haha

5 comments:

Inah said...

motif gambar kasut??hahahah..nak tunjuk kasut berkilat ke :P

MOLY said...

time ada kursus nih la syiok kan .. leh makan yg sodap2 ..

tuh pun sbb buat kat tempat bess .. hehehehe

:D

@xiM said...

inah--->motif gambar kasut tu sebab tadak idea nak nak buh gambaq apa....okeh..

lily--->aku pi kursus ni untuk makan sebenarnya...muhahahaha

shahril aley said...

kalau instructor tu anak dara sudah pasti ko akan menyambar kan?

nasib baik la bini org.....

@xiM said...

aley--->kalau anak dara pung tengok lah kategori mana...haha...kalau kategori seksi meksi pasti no.tepon sudah ada dalam genggaman...kahkahkah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails