Followers

Thursday, June 19, 2008

Malam Tadi Selepas Balik Kerja..











22 comments:

Chen said...

wah! A photo journal entry. Cool !

Eh! How come lantai ada kotak2 hitam putih pulak? Macam kuda belang skit! Heehee....

PUTUBAMBU said...

eeei..sedapnya burger tu Axim..
bak mai ah sikit..!

izal said...

burger ni memang makan mlm utk org bujang...

mmg nalerekek kalau mayonies melimpah2....perhhh...lebih nikmat dari bendu tu..tutttt..tape rosak..

EliyaShaka said...

beb,cantik keta..tumpang..haha

Ziana said...

erkk..
lapo laa plak pagi ni tgk beger tuh!
:(

lindosh said...

alaa beger kat mana tu.. sedap laa pla tgk.. padahal beli mana2 pon sama je.. mebi sbb aku rasa lapaq sgt skang.. hehe

fusarium solani said...

hah makanan orang bujang bila dah tak tahu nak masak apa ye tak?

kenyang dan sedap.

ita.itu said...

ayat tanpa kata2...wah bestnye ko sapedek burger..tula kawin la cpt..leh mkn sama2 ngan bini..haha

nazzman ibrahim said...

wah makan sampai terlopong biji mata ko xim

ishhh ishhhh nanti hang sp aku belanja makan burger kat abg depan 7E tu...

burger dia meletop huhuhu

syukur said...

kereta apa tu yang axim pakai... chevrolet ker?? makan burger jer??? kenyang ker??

shahril aley said...

ni mesti dah tahap kelaparan sampai sempat beli burger aje....

bile nak masak utk aku ni bro?

Lily.Lulu. said...

asal x basuh keta sendiri ????
:P

kalau lily ngan EA .. makan burger mesti order burger daging double

layannnnn ~

axim said...

Chen---->cool yek..tq...errkk tu la lantai untuk dance hip hop..hehe

Putu bambu--->nak beger ker kak..da habis la...huhu

axim said...

Izal---->alaaaa naper lak tape rosak nih...ello ello eloo...

Eliya--->come and join me...hehe

axim said...

Ziana---->pi la makan beb

Lindsh--->pi la makan beb

(*matilaa malas nak bagi komen balas..hehe)

axim said...

Solani--->yup,kenyang dan sedap..

Ita---->ko carikan calon leh kak?aku single mingle nih..

axim said...

Nazzman--->haaa nanti kalo aku pi SP ko tak bawak aku pi makan kat sana siap ko...

Syukur-->alhamdulillah...kenyang...

axim said...

Aley---->ko macam tau tau jer aku memang kelaparan sebab tengahari tak makan semalam..nak suh aku masak mai penang okeh..

Lily--->nak basuh sendirik takder masa la...antar kedai sepat senang dan mudah..haaa masa ni pun aku double ayam....hmmm shedaappp...

Nikli said...

kilat kete..
bole pinjam..?? Hmm..

axim said...

Nikli---->ko kan da ada myV tu kan ...haha

Princess Redbloodsnow said...

xim..aku kan xim
klu nk ngappp burger stall tuh kan
x cukup sebungkus taw..kene WAJIB 2 bungkus...huahuahuahua


**bdn kecik tp kuat mkn kan aku..haha**

sedap jek ko melantak tuh xim...
courierkan kat aku 2 bungkus maliiii..haha

axim said...

Zie,

kasi alamat cepat..aku nak kourier kan tokey kedai burger tuh biar dia bleh wat burger untuk ko hari hari kat sana k...:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails