Followers

Monday, June 9, 2008

BesT in ME

Dari pagi tadi da sibuk bermeeting untuk auditor bagi ISO14001:2004 (Alam sekitar punya elemen)..Ingat tak kursus yang aku hadiri minggu lepas kat Sunway Hotel Seberang Jaya?Kursus yang aku hadiri tu sempena hari audit ni lah...poning kopalo eden...sebab banyak sangat elemen yang perlu ditackle..

Bilik mesyuarat ni seakan-akan kosong jer bila fikiran melayang-layang sebab mata terasa berat sebenranya...haha...padan muka sapa suruh cari penyakit skang sendiri mau tanggung la kan..

Tapi bila tiba time lunch mesti mau makan jugak..lapar giler nih dari pagi tak makan...macam biasa la tempat yang paling dekat senang tepat dan mudah tentulah di TESCO yang berdekatan itu..Untuk hari ni rasa nak makan Nasi Goreng Kampung sama telur mata lembu..Jom ikut saya..

*Thai food nama gerai di beri,kalau tak sedap aku tak mai dah pasni....kekeke

Hari ni ada accompany dua worang,rakan kerja yang lain selain dari Enchek Slman iaitu Mr.Venoth Kumar Govinda samy...fuhhhh nama penuh siap akuletak..nama macam hero hindustan kan...hehe..muka pun da boleh berlakon tuh...tapi jadik watak tambahan je la kot..*matilaaa aku kalau dia baca...

*ni lah rupa makanan yang di order..sedap lah..nanti boleh order lagik..


Yang dua orang ni duk gigih mengorder Nasi Goreng Bombay...apakah itu?Nasi Goreng nih di goreng guna rempah mamak yang banyak,tapi aku tak sempat nak snap gambor untuk tatapan korang sebab piranha dua ekor ni tak nyabor nyabor nak menghabiskan makanan dalam pinggan tuh...tanak jadi macam aku yang bersopan santun ni sebelum makan..kena snap sana snap sini dulu baru ada mood nak bersantap...*matilaaa alasan sangat kan....

Lepas waktu Lunch habis maka sessi audit mengaudit nih berjalan seperti biasa kembali...perbincangan lanjutan di jalankan dan aku masih lagik terawang awang dalam dunia khayalan dek kerna kemengantukan yang amat,mungkin akibat makan yang berlebihan sebentar tadi....aku nak tidur pun segan sebab senior manager ada skali..kena la jaga reputasi yer daakk..

So aku pun berpura-pura la khusyuk dan menunjukkan minat walhal dalam hati nih tuhan jer yang tahu perasaan aku...perasaan yang malas disiat siat bagai nak giler duk menghadap pembntangan tentang audit yang nak dijalankan...(apa aku merepek nih...da mereng daaa...)

Kalo korang perasan ni la kumpulan pakcik yang hadir sama dalam kursus minggu lepas...macam macam diorang duk sembang ngan aku,ye lah orang berpengalaman dari segala hal dia duk sembang...dari hal yang lucah mahupun tak lucah sumer skali satu pakej di masukkan...aku layankan je la...kan aku hormat ngan orang-orang tua...kan kan kan...

Dan bila jam menunjukkan hampir 5.30 petang aku seakan nak melompat kegembiraan seperti budak sekolah yang baru habis exam lagaknyer,sebab aku memerlukan sedikit masa untuk diri sendiri dan kalau tak mana ada masa nak berblogging nih..(eh eh eh itu pulak yang di pentingkannya....rugi jek kompeni hired kan..hahaha)...tak kesah laa...janji hati mau hepi ok...

So begitulah adanya hari isnin yang aku lalui nih..skang aku nak bersiap untuk pulang ke teratak nan permai di seberang sana supaya beta boleh beradu sebelum menikmati perlawanan yang maha hebat lagik malam ni pukul 3 pagi...Sekian lah adanya..

*siyes hari nih aku seperti tidak berpijak di bumi yang nyata gara-gara nyamuk durjana semalam...huhuhu...

20 comments:

fusarium solani said...

ha!ha! azim,
bukan kau je yang sakit kepala kena dengar pembentangan orang..

aku bermesyuarat nak selesaikan masalah drama terbitan syarikat aku yang dah tersangkut lima bulan pun lebih kurang kau la gayanye!

shahril aley said...

Mr.Venoth Kumar Govinda Samy tu mesti adik bradik dgn pelakon hindustan GOVINDA tu tapi die ni mungkin jenis kering kot. erkkk ko kenai ke?

ermmm rasanya dah tibe trend buat entri utk xtvt spanjang ari ye. dulu trend satu benda satu entri pasai tu ade stgh org punye la banyak entri die..... sapa lah org tu?

arsaili said...

salam..adat kerja begitula..nanti gi la holiday..ehehe

Inah said...

aximmmm..x mo tdo lagi ke??mmm..bola ajerrr :D

jom g holiday :)

BasH said...

wohoho..mmg bertekad cemerlang aa...
la nie tgh2 bulan pakat sibuk belaka..aku pun makin lama makin byk gheja..kadang tu rasa mcm xdan nak wat papa..konon la..hehe...

Malim said...

huh lama tak makan nasi goreng kampung yang sedap.. selalunya jarang ada org masak nasi goreng kampung yang sedap..

Beruang Madu said...

Bola bola bola... tu dia kalau dah orang kaki bola... hanya nyamuk sajalah yg mampu mengubah tumpuan dia...hahahaha... tido awal yer Xim... jangan bukak tingkap karang satu batalion nyamuk mengamuk...

laen kali masa makan tu lah nak tido... nape tak sarapan??

She's The One said...

sama plak pen kite aximmm :P

Ziana said...

hahahaha...
mari membunuh nyamok!!!
sian ko kan...

hari nih sure tedo x hengat dunia kan?? cover smalam nye
:)

Wiween @ Awin said...

aiyoo...ade aje mknan dlm entry budak ini.agagagagga lapooooooooooo! :P

syukur said...

Monday memang blues sikit..tambah lagi kau tido bola semalaman... Anyway .. kat betul Germany menang. Prediction yang tepat. Tapi memang ramai yang agak dia orang menang semalam kan?

mummysyafie said...

camni lah pekerja cemerlang axim

axim said...

solani--->tu la pasal...sakit kepala bila ada kerja tertangguh ni..aku ada banyak kerja tertangguh ni...huhu..malas giler ni...

aley--->so ko kutuk aku la ni maknanya?haha...nanti aku suh mr.govinda tuh baca komen ko nih,arituh duk mengata kat enchek salman kan...habis org yang aku tunjuk ko komen yekk...hikhik

arsaili--->nak pi holiday pun tadak masa nih*sebenaqnya takdak duit..hihi

axim said...

Inah--->haah,malam tadi lepas balik kejer terus tidur..penat ...then bangun sambung tengok bola balik...hehe...nak pi holiday tapi masa cam dengki sangat ngan aku nih.tak tau la naper..nagn isu kat tempat kerja nih...macam macam la kena pikirkan ni...sakit kepala la...

Bash---->tu lah,padahal kita dikurniakan 24 jam jugak kan...kena belajar cara atur masa ni..

Malim--->nasi goreng kampung kat TESCO ni pun bukan sedap sangat pun...boleh la...ada la rasa cam nasik goreng...*ish banyak komen lak aku kan...padahal abes jer sepinggan telan..

axim said...

Abang Bear--->siyes malam tuh nyamuk banyak giler bang...sakit jer hati...nak marah pun ada tapi marah pun tak guna kan kat nyamuk tuh..apa la dia tahu,cuma mencari rezeki jer di tubuh badan kita..sib baik lepas bangun nak tengok bola tuh nyamuk tu seakan mengerti dan tak kacau lagi dah..tak rasa nak sarapan la pgi semalam...tapi terus lunch kira ok la kan..

She's Da One--->bukan kita beli sama sama ke arituh:D

Ziana--->MEMANG AKU TIDO TAK HENGAT APA SATU DAH ZIANA...TERUS TERBONGKANG JER BALIK KERJA TUH...SEDAR SEDAR DA PUKUL 2 PAGI..

axim said...

wiween---->kalu lapoooo jom kita pi makan k...joooommmm

Syukur--->memang ramai yang agak germany menang...ye la team tu kan ramai star...memang padan la kalau menang...siot jer itali kalah....wowowowo

Mummysyafie--->akak kan pekerja cemerlang,saya nak contohi akak la nih..:D

nazzman ibrahim said...

skrg ni semua bola kannnn
tido bola,minum bola hehehe
tapi lewat sangat tak sanggup nak tunggu

axim said...

Nazzman--->ooo kalo ko bersembang kat kedai mamak tu boleh plak yek..haha

Lily.Lulu. said...

bizi nya axim meeting ...
banyak tol benda nak dibincangkan ek ...

axim said...

Lily--->bizi lily....bincang hal negara tuh...haha..nak wat bom nak serang US nih..hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails